ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Slučajno sam unio netočne podatke prilikom narudžbe, što mogu učiniti?

Nema problema, možemo urediti unesene podatke za vas. Ako ste u svoju narudžbu unijeli netočne podatke, kontaktirajte nas što je prije moguće kako bismo ispravili podatke i izbjegli probleme s isporukom.

E-pošta: [email protected]

Nisam primio e-poštu potvrde nakon naručivanja putem interneta…?

Kada kreirate narudžbu na našoj web-lokaciji, automatski ćete primiti potvrdu e-pošte s točnim podacima.

Ponekad se može dogoditi da se poruka e-pošte pojavi u mapi "neželjena pošta", provjerite prije nego što nas kontaktirate.

Ako niste primili e-poštu potvrde, kontaktirajte nas.

E-pošta: [email protected]

Kada mogu očekivati ​​isporuku moje narudžbe?

Mi ćemo obraditi, pakirati i poslati vašu narudžbu (predati je kuriru) u roku od 24 sata od narudžbe.

Standardno vrijeme slanja u zemlje EU iznosi 3-5 radnih dana.

Nakon što se roba otpremi iz našeg vanjskog skladišta, obavijestit ćemo vas putem e-pošte gdje možete pronaći broj za praćenje i link vaše narudžbe.

Možete koristiti poveznicu za praćenje da biste saznali točnu lokaciju paketa i približan datum isporuke.

Prošlo je standardno vrijeme dostave, gdje se nalazi moj paket?

Ako je vrijeme isporuke, kako je naznačeno u podacima o isporuci, prošlo, kontaktirajte nas i pokušat ćemo razjasniti situaciju.

U nekim situacijama isporuka može potrajati dulje. Na primjer, kada u vrijeme isporuke uključimo državne praznike, vikende ili druge neradne dane.

Ako isporuka traje znatno duže, informacije o praćenju ukazuju na probleme, a paket se ne pojavljuje, kontaktirajte nas.

E-pošta: [email protected]

Poveznica za praćenje ne funkcionira?

Ako niste primili e-poštu ili niste u mogućnosti pratiti paket, slobodno nas kontaktirajte u bilo koje vrijeme i mi ćemo riješiti problem.

E-pošta: [email protected]

Narudžba koju sam primio je pogrešna / oštećena, što trebam učiniti?

Ako je narudžba stigla u oštećenom paketu ili je i sam proizvod oštećen, pošaljite nam e-poruku i objasnite nastalu situaciju. Ne zaboravite nam poslati fotografije o oštećenjima. Kontaktirat ćemo vas kako bismo riješili situaciju i obavijestili dostavljača.

E-pošta: [email protected]

Gdje mogu pronaći dostavnicu?

Informacije o plaćanju vaše narudžbe nalaze se na vašem računu, koji će vam automatski biti poslan e-poštom. Na taj način uvijek imate na raspolaganju račun ako se odlučite za povratak ili zamjenu.

Ne ispisujemo račune na papiru jer je to jedan od načina na koji nastojimo očuvati okoliš.

Ako niste primili dostavnicu putem e-pošte, kontaktirajte nas.

E-pošta: [email protected]

Cipele mi ne odgovaraju, kako da ih vratim?

Ako se vaše cipele ne uklapaju ili vam se jednostavno ne sviđaju, uvijek ih možete vratiti u roku od 30 dana od kupnje. Provjerite jesu li cipele u originalnom pakiranju, sa svim naljepnicama, nenošene i neoštećene.

Da biste se izvršili povrat proizvoda, slijedite ove korake:

https://www.shooos.hr/exchange

Proizvod zajedno s obrascem, treba poslati poštom na naznačenu adresu.

Kada primimo proizvod od vas, kontaktirat ćemo vas e-poštom i obavijestiti vas o postupku povrata.

Kada ću dobiti svoj novac natrag?

Nakon što primimo robu, obavijestit ćemo vas putem e-pošte.

Postupak će biti procesuiran i novac će vam biti vraćen u roku od 7 radnih dana.

Povrat će biti obrađen tek nakon što primimo robu od vas.

Veličina / model mi ne odgovara, mogu li ga zamijeniti?

Ako vam veličina ili model koji ste naručili ne odgovara, nema problema, uvijek ih možete zamijeniti za drugi (u roku od 30 dana).

Za zamjenu robe slijedite ove upute:

https://www.shooos.hr/exchange

Molimo pošaljite robu natrag u originalnom paketu, nenošenu i neoštećenu, s netaknutim orginalnim etiketama.

U paket umetnite obrazac za zamjenu i pošaljite ga na naznačenu adresu.

Nakon što primimo robu, obavijestit ćemo vas putem e-pošte. Vaša nova narudžba bit će vam besplatno isporučena.

U kojem roku možete primiti robu koju sam vam poslao za povratak / zamjenu?

Vrijeme isporuke robe ovisi o odabranom dostavljaču. Zato vam ne možemo sa sigurnošću reći kada će roba stići. Međutim, čim primimo robu, kontaktirat ćemo vas putem e-pošte o postupku povrata.

Ako smatrate da je roba već trebala biti isporučena, najprije kontaktirajte dostavljača.

Možete nas kontaktirati na sljedeći način:

E-pošta: [email protected]

Promijenio sam mišljenje i više ne želim robu. Kako mogu otkazati narudžbu?

Ako ste se predomislili i iz bilo kojeg razloga želite otkazati narudžbu, kontaktirajte nas e-poštom ili telefonom i mi ćemo otkazati vašu narudžbu.

Ako je narudžba već poslana do trenutka kada ste nas kontaktirali, više je ne možemo otkazati. U tom slučaju, nemojte preuzimati robu od dostavljača i paket će se preusmjeriti natrag nama nakon neuspješne isporuke. Narudžba će se automatski poništiti. Kada ga primimo, bit ćete obaviješteni o povratu.

E-mail: [email protected]

Kada mogu dobiti svoj novac za vraćenu robu?

Ukoliko slijedite točne upute za vraćanje robe, nakon što primimo robu, obavijestit ćemo vas putem e-pošte. Obavijest o povratu bit će izdana ubrzo nakon toga i novac će biti poslan na vaš račun u sljedećih 7 radnih dana.

Povrat se može obraditi tek nakon što smo primili vašu pošiljku, ne ranije. Pričekajte našu e-poštu.

Ovdje možete vidjeti točne upute za povrat robe:

https://www.shooos.hr/exchange

Uvijek nas možete kontaktirati ovdje:

E-mail: [email protected]

Imate li cipele koje želim?

Svi dostupni modeli i veličine su navedeni na web stranici.

Ako ne pronađete proizvod koji tražite ili određenu veličiinu na našoj web stranici, nažalost taj proizvod nije dostupan.

Ne možemo sa sigurnošću reći da li će i kada traženi proizvod biti ponovo dostupan.

Svaki novi proizvod ili dodaci bit će automatski prikazani na web-lokaciji.

U slučaju da je željeni proizvod ponovo postupanm biti će vam vidljiv na web-lokaciji.

© SHOOOS